DEKOR OG SKILT SIDEN 1987

Data Dekor historie

Data dekor ble startet i 1987 og vi som jobber her har lang erfaring med å få din bedrift synlig når det gjelder bildekor, skilting og profilering. I 2013 ble det en ny oppstart med Jørn Stavdal som daglig leder. I dag er vi 5 ansatte, derav 2 faste montører og vi holder til på Ryen i Oslo med egen montasjehall. Vi har en stor produksjon i Vestby og et knippe faste freelance-montører over hele landet.

Våre ansatte

Team Data Dekor

Jørn

Daglig leder

Jørn Stavdal har mange år bak seg i bransjen, helt fra 1996. Det sier seg selv at han har bøttevis med erfaring og kjenner skilt- og dekor bransjen like godt som sin egen lomme. Jørn er kjent for sitt gode forhold til kundene sine og gjør alltid sitt ytterste for at de skal bli fornøyde. Fotballpappa og spinningfrelst.

E-post: jorn(alfa)datadekor.no

Marit

Grafisk designer

Marit Brinch er den kreative i gjengen vår. Marit har jobbet som designer i mange år, er meget allsidig og kan alt fra design, filarbeid, produksjon og montasje. Hun har alltid godt humør, glimt i øyet og er en fantastisk kakebaker.

E-post: marit(alfa)datadekor.no

Line

Prosjektleder

Line Haug er ny i skilt- og dekorbransjen men har mange år bak seg som driftskoordinator. Line er positiv, nøye og ikke redd for nye utfordringer. På fritiden liker hun teste ut nye oppskrifter på kjøkkenet og det går mye tid som ishockey-mamma for de guttene sine.
Velkommen på laget!

E-post: line(alfa)datadekor.no

Tine

Prosjektleder/grafisk

Tine Stenbro Svang har mange år bak seg i skilt- og dekorbransjen og startet hos oss i mars 2023. Tine har mange jern i ilden og jobber blant annet på fritidsklubb et par kvelder i uken. Hun er glad i å reise og drar gjerne til nye eksotiske steder for å dykke.

E-post: tine(alfa)datadekor.no

Svend-Arild

Montasjeansvarlig

Svend-Arild Nicolaysen har jobbet som montør siden 1998 og har tittelen «småsjef» hos oss. Han er utrolig dyktig i sitt arbeid, alltid til å stole på og står på når det gjelder. På fritiden spiller han i band og jobber litt som skuespiller.

E-post: svend-arild(alfa)datadekor.no

Morten

Montør

Morten Jensen har lang fartstid som montør, faktisk i over 30 år. Han har alltid smarte løsninger når det oppstår utfordringer og er meget flink og effektiv. Morten er en skikkelig handyman og har alltid nye prosjekter på gang.

E-post: morten(alfa)datadekor.no